pirmdiena, 2021. gada 1. februāris

THINGS WE KNOW BY HEART by Jessi Kirby

Šī ir viiena no grāmatām, kura atradās manā Goodreads to-read sarakstā ļoti ilgu laiku un, iespējams, nemaz nebūtu pie tās pieķērusies, ja pagājušā gada beigās nebūtu izveidojusi sarakstu ar 50 grāmatām, kuras vēlos izlasīt 2021. gadā, un šī ir viena no sarakstā minētajām grāmatām, un īstenībā esmu priecīga, ka to izlasīju. 


Šis ir stāsts par Kvinu, kuras puisis nomira pirms vairāk nekā gada un ziedoja savus orgānus tiem, kam tie nepieciešami. Mēģinot tikt tam pāri, Kvina atrod puisi, kuram bija nepieciešams sirds transplants un kurš saņēma viņas puiša sirdi. Kvina iepazīstas ar šo puisi un ar laiku viņi ļoti satuvinās un iemīlas viens otrā, bet vai patiesība neizšķirs viņus uz visiem laikiem....


Pirms pāris gadiem jau lasīju grāmatu, kur galvenajai varonei bija nepieciešams sirds transplants (Katherine Ryan Hyde "Second Hand Heart") un es nebiju sajūsmā, tāpēc mazliet uztraucos, ka arī šī grāmata man nepatiks, tomēr tā nebija. Sākot lasīt, man likās, ka varbūt Kvina iepazīsies un pavadīs laiku ar Koltonu tikai tāpēc, lai kaut mazliet dabūtu atpakaļ savu puisi Trentonu, bet arī šis iespaids bija maldīgs, jo Kvinas jūtas bija īstas. Jā, viņas attiecības ar Koltonu palīdzēja viņai tikt pāri Trentona nāvei, bet, klausoties audiogrāmatu, man neradās iespaids, ka Kvina izmantoja Koltonu, viss notika ļoti dabiski. 

Lai arī šī grāmata ir par smagu tēmu, tā lasās ļoti viegli un ātri un tas ir skaists mīlasstāsts. Protams, kad atklājās patiesība un Koltons visu uzzināja, bet jebkuram stāstam taču vajag mazliet drāmas, vai ne? 

Vēl man ļoti patika Kvinas ģimene un tas, ka arī Kvinas tētim bija veselības problēmas, un ka Kvinai vajadzēja tik daudz ko pārdzīvot, bet beigu beigās viss nostājās savās vietās. Noteikti varu ieteikt šo grāmatu.



8/10


 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru