ceturtdiena, 2020. gada 31. decembris

2020. GADA LASĪŠANAS KOPSAVILKUMS

Nu ko, arī 2020. gads jau ir galā, kas nozīmē, ka pienācis laiks savilkt galus kopā un atskatīties uz šogad izlasīto. 


Šogad kopā izlasītas 100 grāmatas. Neskatoties uz to, ka šis bija smags gads mums visiem, lasīšanas ziņā man šis bija diezgan labs gads. Lasīju daudzas grāmatas, kuras vēlējos izlasīt jau daudzus gadus, tāpat bija diezgan daudz augsti novērtētas grāmatas. Lai gan uz gada beigām bija diezgan maz laika lasīt, jo visu laiku strādāju, tomēr beigās sasniedzu 100 grāmatu atzīmi, par ko nevaru nepriecāties. 

  • Kopā izlasītas apmēram 32'597 lappuses. 
  • Vidēji grāmatas biezums bija 325 lappuses, kas ir par 4 lappusēm vairāk, nekā 2019. gadā. 
  • Īsākā šogad izlasītā grāmata bija Khaled Hosseini "Sea Prayer" (48lpp).
  • Biezākā šogad izlasītā grāmata bija Ļeva Tolstoja "Anna Kareņina" (946lpp).
  • Šogad izlasīta 1 grāmata, kas biezāka par 500 lappusēm ("Balāde par dziedātājputniem un čūskām"), un 2 grāmatas, kas biezākas par 700 lappusēm: "Anna Kareņina" un "The Bronze Horseman". 
  • Vidēji katru mēnesi izlasītas 8,3 grāmatas. 
  • Vismazāk grāmatas izlasītas maijā, jūlijā un septembrī: 5.
  • Visvairāk grāmatas izlasītas aprīlī: 14.
  • Gada laikā esmu pārlasījusi 4 grāmatas:

  • Esmu pabeigusi 2 triloģijas / sērijas: Sūzenas Kolinsas "Bada spēles" un Anne Blankman "Prisoner of Night and Fog"
  • Iesāku 9 triloģijas / sērijas, tomēr no šīm 9 ir vēlme turpināt 6.
  • Esmu piedalījusies 2 lasīšanas maratonos.
  • Esmu izlasījusi 45 e-grāmatas, kas ir gandrīz puse no visām šogad izlasītajām grāmatām.
  • Esmu noklausījusies 35 audiogrāmatas, kas ir daudz vairāk, nekā iepriekšējos gadus.
  • Esmu izlasījusi 8 non-fiction grāmatas.
  • No šogad izlasītajām grāmatām, esmu "apciemojusi" 22 dažādas valstis, ieskaitot Āzijas valstis, dažas no kurām ir, piemēram, Ķīna, Singapūra, Taizeme, Malaizija, Indonēzija, vairākas Eiropas valstis, un Austrāliju.

Mīļākā šogad izlasītā grāmata:




Visas 2020. gadā izlasītās grāmatas pēc novērtējuma: interesanti ir tas, ka šogad nevienai grāmatai neesmu ielikusi 1 zvaigznīti. 

★ ★ 



★ ★ 



★ ★ ★ ★ 



★ ★ ★ ★ 






Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru