Kā jau pēc tradīcijas, arī šogad, nu jau 4.gadu pēc kārtas, atbildu uz šī taga jautājumiem.
2020. gads lasīšanas ziņā ir diezgan ražīgs, jo bija diezgan daudz laika lasīt, tomēr pēdējo 2 mēnešu laikā ir kaut kāds slinkums un nevēlēšanās lasīt. Jālabojas!
Kopumā 6 mēnešu laikā esmu izlasījusi 55 grāmatas, no kurām tikai 1 pārlasīju. Sadalot pēc vērtējuma, sanāk šādi (ieskaitot pārlasīto grāmatu):
- 5 zvaigznes - 9 grāmatas
- 4 zvaigznes - 36 grāmatas
- 3 zvaigznes - 7 grāmatas
- 2 zvaigznes - 3 grāmatas
- 1 zvaigzne - 0 grāmatas
Tāpat šo mēnešu laikā iesāku, bet nepabeidzu 2 grāmatas:
- Jackline Firkins "Hearts, Strings and Other Breakable Things";
- Francesca Zappia "Eliza & Her Monsters".
Ja gribat vēl vairāk statistikas, tad varu teikt, ka šogad esmu izlasījusi daudz vairāk nesen iznākušu grāmatu, nekā parasti. Esmu izlasījusi 7 grāmatas, kas publicētas šogad un 7 pag. gadā punlicētas grāmatas. Nu ko, tagad ķersimies klāt jautājumiem.
1. Labākā šogad izlasītā grāmata:
Esmu izlasījusi ne mazumu labu grāmatu, tomēr labākā paliek viena:
Vēl dažas izcilas grāmatas:
- Colleen Hoover "It Ends With Us";
- Emery Lord "The Names They Gave Us";
- Paulina Simons "The Bronze Horseman";
- Anne Blankman "Prisoner of Night and Fog".
2. Labākais šogad izlasītais sērijas turpinājums:
Jau atkal neesmu lasījusi daudz sērijas turpinājumus, lai gan esmu iesākusi vairākas (un pabeigusi 1), tāpēc kā labāko sērijas turpinājumu minēšu grāmatu, ar kuru beidzās duoloģija:
3. Nesen izdota grāmata, ko vēlies, bet neesi paspējis izlasīt:
Ir daudz tādu grāmatu, tāpēc minēšu vairākas, un gada beigās redzēsim, kuras no grāmatām esmu arī izlasījusi.
- Jordyn Taylor "The Paper Girl of Paris";
- Emily Henry "Beach Read";
- Sandhya Menon "10 Things I Hate About Pinkie";
- iranda Kenneally "Four Days of You and Me".
4. Gaidītākā gada otrās puses grāmata:
Gada otrajā pusē noteikti iznāks daudz labu grāmatu, bet nav tā, ka es ar nepacietību gaidītu kādu konkrētu grāmatu.
5. Vislielākā vilšanās:
Protams, esmu ļoti vīlusies tajās grāmatās, kuras nepabeidzu, jo nebija vēlmes lasīt tālāk, bet ir vēl vairākas:
- Elizabeth Aceveido "The Poet X"
- Kristin Hannah "Firefly Lane".
6. Lielākais pārsteigums:
Es biju ļoti pārsteigta ar Kevina Kvāna grāmatu . Negaidīju, ka grāmata man tik ļoti patiks un liksies tik aizraujoša.
7. Jauns mīļākais autors:
12. Mīļākā grāmatas ekranizācija, ko esi šogad redzējis:
Es biju ļoti pārsteigta ar Kevina Kvāna grāmatu . Negaidīju, ka grāmata man tik ļoti patiks un liksies tik aizraujoša.
7. Jauns mīļākais autors:
Kā jau teicu pagājušajā gadā, kāds autors kļūst par manu iemīļoto autoru tikai tad, kad esmu izlasījusi vismaz 2-3 viņa grāmatas, tāpēc man nav parādījušies mīļākie autori, bet varu minēt autorus, kuru grāmatas man ļoti patika un es noteikti lasīšu vēl: Emma Mills, Anne Blankman, Carrie S. Allen, Emery Lord.
8. Jaunākā simpātija:
Īsti nezinu, vai pēdējā laikā esmu tam pievērsusi lielu uzmanību, drīzāk man vienkārši patīk daudzi varoņi. Kā piemēru varu minēt Jonu / Džonu (Jonah) no "The Simple Wild", viņš ir vienkārši burvīgs. Vēl man ļoti patika Džastins no "Roomhate".
9. Jauns mīļākais varonis:
Sweetie no "There's Something About Sweetie" by Sanghya Menon
10. Grāmata, kuras dēļ raudāji:
- Emery Lord "The Names They Gave Us"
- K. A. Tucker "The Simple Wild"
- Rūta Šepetis ""Starp pelēkiem toņiem"
11. Grāmata, kas padarīja tevi laimīgu:
Aisha Saeed "Amal, Unbound" un Sandhya Menon "There's Something About Sweetie".
12. Mīļākā grāmatas ekranizācija, ko esi šogad redzējis:
Neesmu redzējusi daudzas ekranizācijas, tomēr prātā ļoti spilgti iespiedusies filma "Six feet apart", lai gan grāmatu neesmu lasījusi.
13. Mīļākā recenzija, ko esi uzrakstījis šogad:
Teiksim, ka Antonio Iturbe "The Librarian of Auschwitz".
14. Skaistākā grāmata, ko esi iegādājies / saņēmis / izlasījis šogad:
Šogad vēl neesmunopirkusi nevienu grāmatu, minēšu skaistāko šogad lasīto grāmatu (lasīju telefonā):
15. Grāmatas, ko vēlies izlasīt līdz gada beigām:
Tādu grāmatu ir tiešām daudz, bet nosaukšu tikai dažas (neiekļaujot grāmatas no 3. jautājuma):
- Jenna Evans Welsch "Love & Gelato";
- Siobhan Vivien "Stay Sweet";
- Colleen Hoover "Maybe Someday"';
- Kasie West "Fame, Fate & the First Kiss";
- K. A. Tucker "Wild At Heart".
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru