trešdiena, 2020. gada 1. jūlijs

MID YEAR BOOK FREAK OUT TAG 2020


Kā jau pēc tradīcijas, arī šogad, nu jau 4.gadu pēc kārtas, atbildu uz šī taga jautājumiem.

2020. gads lasīšanas ziņā ir diezgan ražīgs, jo bija diezgan daudz laika lasīt, tomēr pēdējo 2 mēnešu laikā ir kaut kāds slinkums un nevēlēšanās lasīt. Jālabojas! 

Kopumā 6 mēnešu laikā esmu izlasījusi 55 grāmatas, no kurām tikai 1 pārlasīju. Sadalot pēc vērtējuma, sanāk šādi (ieskaitot pārlasīto grāmatu):


  • 5 zvaigznes - grāmatas
  • 4 zvaigznes - 36 grāmatas
  • 3 zvaigznes - 7 grāmatas
  • 2 zvaigznes - 3 grāmatas
  • 1 zvaigzne - 0 grāmatas

Tāpat šo mēnešu laikā iesāku, bet nepabeidzu 2 grāmatas:

  • Jackline Firkins "Hearts, Strings and Other Breakable Things";
  • Francesca Zappia "Eliza & Her Monsters".
Ja gribat vēl vairāk statistikas, tad varu teikt, ka šogad esmu izlasījusi daudz vairāk nesen iznākušu grāmatu, nekā parasti. Esmu izlasījusi 7 grāmatas, kas publicētas šogad un 7 pag. gadā punlicētas grāmatas. Nu ko, tagad ķersimies klāt jautājumiem.





1. Labākā šogad izlasītā grāmata: 

Esmu izlasījusi ne mazumu labu grāmatu, tomēr labākā paliek viena:



Vēl dažas izcilas grāmatas:

  • Colleen Hoover "It Ends With Us";
  • Emery Lord "The Names They Gave Us";
  • Paulina Simons "The Bronze Horseman";
  • Anne Blankman "Prisoner of Night and Fog".
2. Labākais šogad izlasītais sērijas turpinājums:

Jau atkal neesmu lasījusi daudz sērijas turpinājumus, lai gan esmu iesākusi vairākas (un pabeigusi 1), tāpēc kā labāko sērijas turpinājumu minēšu grāmatu, ar kuru beidzās duoloģija:




3. Nesen izdota grāmata, ko vēlies, bet neesi paspējis izlasīt:

Ir daudz tādu grāmatu, tāpēc minēšu vairākas, un gada beigās redzēsim, kuras no grāmatām esmu arī izlasījusi. 


  • Jordyn Taylor "The Paper Girl of Paris";
  • Emily Henry "Beach Read";
  • Sandhya Menon "10 Things I Hate About Pinkie";
  • iranda Kenneally "Four Days of You and Me".
4. Gaidītākā gada otrās puses grāmata:

Gada otrajā pusē noteikti iznāks daudz labu grāmatu, bet nav tā, ka es ar nepacietību gaidītu kādu konkrētu grāmatu.


5. Vislielākā vilšanās:

Protams, esmu ļoti vīlusies tajās grāmatās, kuras nepabeidzu, jo nebija vēlmes lasīt tālāk, bet ir vēl vairākas:

  • Elizabeth Aceveido "The Poet X"
  • Kristin Hannah "Firefly Lane".
6. Lielākais pārsteigums:

Es biju ļoti pārsteigta ar Kevina Kvāna grāmatu . Negaidīju, ka grāmata man tik ļoti patiks un liksies tik aizraujoša.

7. Jauns mīļākais autors:


Kā jau teicu pagājušajā gadā, kāds autors kļūst par manu iemīļoto autoru tikai tad, kad esmu izlasījusi vismaz 2-3 viņa grāmatas, tāpēc man nav parādījušies mīļākie autori, bet varu minēt autorus, kuru grāmatas man ļoti patika un es noteikti lasīšu vēl: Emma Mills, Anne Blankman, Carrie S. Allen, Emery Lord.

8. Jaunākā simpātija:

Īsti nezinu, vai pēdējā laikā esmu tam pievērsusi lielu uzmanību, drīzāk man vienkārši patīk daudzi varoņi. Kā piemēru varu minēt Jonu / Džonu (Jonah) no "The Simple Wild", viņš ir vienkārši burvīgs. Vēl man ļoti patika Džastins no "Roomhate".

9. Jauns mīļākais varonis:

Sweetie no "There's Something About Sweetie" by Sanghya Menon

10. Grāmata, kuras dēļ raudāji: 
  • Emery Lord "The Names They Gave Us"
  • K. A. Tucker "The Simple Wild"
  • Rūta Šepetis ""Starp pelēkiem toņiem"
11. Grāmata, kas padarīja tevi laimīgu:

Aisha Saeed "Amal, Unbound" un Sandhya Menon "There's Something About Sweetie".


12. Mīļākā grāmatas ekranizācija, ko esi šogad redzējis:

Neesmu redzējusi daudzas ekranizācijas, tomēr prātā ļoti spilgti iespiedusies filma "Six feet apart", lai gan grāmatu neesmu lasījusi.

13. Mīļākā recenzija, ko esi uzrakstījis šogad:


14. Skaistākā grāmata, ko esi iegādājies / saņēmis / izlasījis šogad:

Šogad vēl neesmunopirkusi nevienu grāmatu, minēšu skaistāko šogad lasīto grāmatu (lasīju telefonā):


15. Grāmatas, ko vēlies izlasīt līdz gada beigām:

Tādu grāmatu ir tiešām daudz, bet nosaukšu tikai dažas (neiekļaujot grāmatas no 3. jautājuma):

  • Jenna Evans Welsch "Love & Gelato";
  • Siobhan Vivien "Stay Sweet";
  • Colleen Hoover "Maybe Someday"'; 
  • Kasie West "Fame, Fate & the First Kiss";
  • K. A. Tucker "Wild At Heart".

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru