svētdiena, 2019. gada 13. janvāris

BOUT OF BOOKS 24.0: kopsavilkums


Kā jau teicu Bout of Books TBR rakstā, pēdējos gados man nav tā īsti sanācis piedalīties lasīšanas maratonos, bet tagad beidzot bija tāda iespēja, un es to arī izmantoju. Centos lasīt katru dienu, lai arī bija dienas, kad gribējās lasīt vairāk (ko es arī darīju), un bija dienas, kad lasīt negribējās nemaz, bet tādos gadījumos man palīdzēja audiogrāmatas. Lai nu kā, Bout of Books 24.0 varētu nosaukt par veiksmīgu. Diemžēl nezinu, kad nākošreiz būs tāda iespēja piedalīties maratonā, bet vismaz jau izpildīju vienu no saviem lasīšanas mērķiem 2019. gadam



Ko esmu izlasījusi? Tā nu ir sanācis, ka es ATKAL neturējos pie sava TBR. Pirmkārt, iesāku klausīties "Carve the Mark", bet pēc 2. nodaļas sapratu, ka tā nav grāmata man, tāpēc atmetu tai ar roku. Tāpat Morganas Matsonas "Amy & Roger's Epic DeTour" vietā pārlasīju vienu citu grāmatu (tas gan nenozīmē, ka nevēlos pārlasīt arī Matsonas grāmatu). Kopumā izlasīju 3 fiziskās grāmatas un noklausījos gandrīz 2 audiogrāmatas (1 pilnībā un 1 biju iesākusi jau pirms maratona).

  1. Kiera Cass "The Selection" 4/5
  2. Kiera Cass "The Elite" 4/5
  3. Meredith Russo "If I Was Your Girl" 4/5
  4. Fredrick Backman "My Grandmother Asked Me to Tell You She Is Sorry" 4/5
  5. Khaled Hosseini "A Thousand Splendid Suns" 4/5



Izlasīto lappušu skaits:
1514



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru