piektdiena, 2018. gada 20. aprīlis

Keisija Vesta "P.S. TU MAN PATĪC"


Keisija Vesta ir viena no manām mīļākajām autorēm, tāpēc nav brīnums, ka arī šo grāmatu es gribēju izlasīt kopš tās iznākšanas. Tiešām milzīgs prieks, ka Latvijas izdevniecības sāk tulkot ne tikai jauniešiem domātu fantāziju un fantastiku, un es ceru, ka drīzumā latviski izdos arī citas šīs autores grāmatas.  

Tātad - tas ir stāsts par Liliju Aboti, sapņotāju, dziesmu rakstītāju, meiteni no trakas ģimenes. Viņai riebjas ķīmija, taču kādu dienu meitene sāk sarakstīties ar kādu skolēnu uz sava ķīmijas sola. Drīz vien viņi sāk rakstīt viens otram vēstules un slēpt tās zem sola, un Lilijai arvien vairāk iepatīkas šis vēstuļu draugs, kurš viņu tik labi saprot. Izrādās, ka vēstuļu draugs patiesībā ir puisis, un Lilija izlemj noskaidrot, kurš tas ir....


Šī ir jau piektā Keisijas Vestas grāmata, ko lasu, un pavisam noteikti ne pēdējā. Lai gan nevarētu teikt, ka tā ir mana mīļākā šīs autores grāmata, tā tomēr bija pietiekami interesanta un aizraujoša. 

"P.S. Tu man patīc" ir viegli lasāma grāmata, to var izlasīt pat vienas dienas laikā, un sižets tik ļoti aizrauj, ka negribas likt grāmatu malā, lai gan zini, ka tev ir vēl simts citu pienākumu. Keijas Vestas romāni ir patiešām viegli, tos lasot, nevajag īpaši iedziļināties, un tieši tas man šīs autores darbos arī tik ļoti patīk. Tā ir ideāla gramata, ko palasīt vakarā pēc smagas darba dienas, bet īpaši šī grāmata patiks pusaudzēm. 

Kad izrādījās, ka Lilija sarakstās ar puisi, arī es uzreiz sāku domāt, kurš tas varētu būt, un, ja godīgi, tas bija mazliet paredzami, bet ne mazāk interesanti. Klišeja par "no ienaidniekiem uz mīlniekiem" gan ir mazliet nodriskāta, tomēr, kad atklājās, kāds šis puisis ir patiesībā, es nespēju pretoties un pati  viņā iemīlējos. 

Vēl man ļoti patika tas, kā autore parādīja Lilijas ģimeni. Arī es nāku no lielas ģimenes, un lieliski sapratu, ko Lilija domā ar vārdiem "mana ģimene ir traka" un "mūsu mājās nekad nav miera". Tā nu tas ir ar jaunākajiem brāļiem, it īpaši, kad tiek salauzts kaut kas tev ļoti dārgs. Varbūt tieši tāpēc man ļoti patika arī Lilijas aizraušanās ar ģitāras spēli un dziesmu sacerēšanu.

Kopumā šī grāmata man ļoti patika, tā bija viegli un ātri lasāma, un es noteikti iesaku jums izlasīt šo grāmatu, ja esat iecienījuši jauniešu romānus. 


8/10


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru