pirmdiena, 2018. gada 15. janvāris

BOOK TITLE TAG


 Šodien izdomāju atbildēt uz kāda taga jautājumiem, un kā pie reizes gadījās Book Title Tag, ko atradu youtube. Oriģinālā nav jāizvēlas grāmatas, ko esi lasījis vai kas ir tavā plauktā, bet es, lai būtu interesantāk, izvēlēšos tikai grāmatas no sava plaukta.



1. Title that's the story of your life / Grāmatas nosaukums - tavs dzīvesstāsts


Pirmais jautājums, un man jau nākas krāpties, jo es vienkārši nevaru atrast tādu grāmatu savā plauktā, kas aprakstītu manu dzīvi, tāpēc šoreiz atbildēšu ar "The Unexpected Everything" by Morgan Matson. Vienkārši dzīvē notiek pārāk daudz negaidītu lietu, kas ne vienmēr ir sliktas. 


2. Title that describes your perfect weekend / Nosaukums, kas apraksta perfektu nedēļas nogali. 


Vienīgā, ko atradu ir Rūtas Šepetis "Jūras sāļums". Grāmatas notikumi gan ne tuvu neapraksta perfektas brīvdienas, taču tam šoreiz nav nozīmes. Es mīlu jūru un vispār ūdeni, tāpēc tās būtu labākās brīvdienas. 



3. Title of an adventure you'd like to go on / Nosaukums, kas apraksta piedzīvojumu, kur vēlētos doties. 

Morgan Marson "Amy & Roger's Epic DeTour". Ļoti gribētu izbraukt pa viņu maršrutu. Principā derētu jebkurš ceļojums ar mašīnu. 


4. Title you want to name your child / Nosaukums, kādā tu gribētu nosaukt savu bērnu. 



Labi, šeit es arī mazliet krāpšos, jo es zinu tikai vienu grāmatu, kur nosaukumā ir tikai cilvēka vārds, un es negribu saukt savu meitu par Zoju, tāpēc izvēlēšos vārdu no nosaukumiem, kur vismaz viens vārds man patīk. Vispār no sākuma likās, ka uz šo būs ļoti grūti atbildēt, bet tad izrādījās, ka man ir daudz grāmatu ar cilvēku vārdiem nosaukumos, piemēram, Nikolasa Spārksa "Dear John", jau minētā Danielas Stīlas "Zoja", tā pati "Amy & Roger's Epic DeTour", arī Stefānijas Pērkinsas Anna, Lola, Aila un citi. Un tad es iedomājos par to, ka ir ļoti daudz skaistu vārdu grāmatu nosaukumos, bet vajadzētu padomāt, kā šie vārdi skanētu Latvijā, jo mani drausmīgi tracina, kad latviešu vecāki bērnam iedod kādu vārdu, kurš pilnīgi neizklausās dabiski mūsu valodā. Man ļoti patīk tie paši vārdi Amy un Roger, bet latviski Eimija un Rodžers... Nezinu. Tāpēc paliek viens kaut cik labi skanošs vārds - Eleonora - no Reinbovas Rouelas "Eleonora un Pārks". 



5. Title of your ideal job / Tava perfektā darba / profesijas nosaukums. 

Šis laikam bija pats vieglākais. Rainbow Rowell "Fangirl" jebšu latviski "Fanīte". Derētu arī grāmatas par rakstīšanu, bet vienīgā, kas man ir, ir "Kā uzrakstīt sasodīti labu romānu", un nezinu, vai tas šeit der. Tāpēc lai paliek "Fangirl".

6. Title of a place you'd like to visit / Nosaukums ar vietu, kur tu vēlētos doties. 


Pirmais, ko ieraudzīju, pieejot pie plaukta - Aleksandra Grīna "Tobago". Vai nebūtu jauki aizceļot uz salu, kas kādreiz bijusi Latvijas kolonija?

7. Title of your love life / Nosaukums, kas apraksta tavu mīlas dzīvi. 


Ir ļoti grūti atbildēt uz šo jautājumu, izmantojot tikai grāmatas no mana plaukta, jo man tādas mīlas dzīves vienkārši nav. Izvēlēšos Sāras Desenas "Saint Anything", jo dzīvē var notikt jebkas. 

8. Questions you ask yourself / Jautājumi, ko tu uzdod sev. 


Sāras Desenas "What Happened To Goodbye?" - Jā, patiešām, kas notika?

9. Title of a kingdom you want to rule OR name / Karaļvalsts nosaukums, kur tu vēlētos valdīt VAI kā tu vēlētos nosaukt. 

Arī šis ir diezgan sarežģīts jautājums. Ilgi par to domāju un pat sāku rakstīt šeit vairākus variantus, kad izdomāju palikt pie viena - "Atlantia".


10. Title you'd name your band / Nosaukums, kādu tu dotu savai mūzikas grupai. 

Labi, ka man nekad nebūs mūzikas grupas, citādi vēl vajadzētu domāt tai nosaukumu, jo pašlaik man nekas nenāk prātā. Tiešām nezinu, varbūt "Cress"? Bet tikpat labi varētu arī "Out of The Easy" vai pat "Mockingjay".



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru