pirmdiena, 2017. gada 18. septembris

Dženifera E. Smita "IESPĒJA IEMĪLĒTIES NO PIRMĀ SKATIENA"

Dženifera E. Smita ir viena no tām autorēm, kas amerikāņu (un tagad jau ne tikai amerikāņu) lasītāju vidū pazīstama kā jauniešu romānu autore. Arī es esmu lasījusi vairākas šīs autores grāmatas, tāpēc, kad Zvaigzne ABC latviski izdeva "Iespēju iemīlēties no pirmā skatiena", uzreiz pievērsu tai uzmanību. 

Šis ir stāsts par to, kā viena diena maina Hedlijas un Olivera dzīves. Hedlija dodas uz Londonu, lai apmeklētu tēva kāzas, tomēr viņa vienkārši nokavē lidmašīnu. Iestrēgusi lidostā, Hedlija satiek Oliveru, turklāt izrādās, ka viņš arī lidos kopā ar Hedliju uz Lielbritāniju...





Protams, stāsts ir mazliet nereāls. Kāda gan IR iespēja iemīlēties no pirmā skatiena? Šīs grāmatas galvenā ideja ir par to, kā divi jaunieši iemīlas burtiski vienas dienas laikā. Jā, ir iespējams, ka kāds tev sāk simpatizēt vienā mirklī, bet, manuprāt, lai iemīlētos, ir jāpaiet vairāk laika, ir jāiepazīst cilvēks, un arī grāmatā nevarēja just, ka viņi jau mīl viens otru. Var jau būt, ka es vienkārši esmu vecmodīga un tagad ir iespējams iemīlēties divdesmit četru stundu laikā. Tomēr, neskatoties uz to, grāmata parāda arī to, ka mīlestība var tevi atrast pat visbriesmīgākajā dzīves brīdī, tad, kad tu to vismazāk gaidi.  

No tā, kas man ļoti patika, varētu minēt to, ka abi jaunieši uz Londonu devās pilnīgi pretēju notikunu dzīti. Hedlijai vajadzēja ierasties uz tēva kāzām, bet Oliveram - uz bērēm. Man patika, ka viņi nelidoja uz Londonu "vienkārši tāpat". 

Vēl man ļoti patika tas, kā grāmatā liela uzmanība tika pievērsta Hedlijas un viņas tēva attiecībām. Hedlija nekad nav satikusi tēva jauno sievu, protams, ka viņai ir visas tiesības būt neapmierinātai ar vecāku šķiršanos. 

Vispār "Iespēja iemīlēties no pirmā skatiena" ir domāta 14-16 gadu jauniešiem, tāpēc domāju, ka man grāmata patiktu daudz labāk, ja lasītu to pirms gadiem 5. 

Lai nu kā, tā ir ļoti viegla lasāmviela, piemērota tam, lai vienkārši aatpūstos un ne par ko nedomātu. Starp citu, ir ziņas, ka pēc šīs grāmatas motīviem top filma, un domāju, ka arī tā būs ļoti interesanta!


7/10

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru