trešdiena, 2017. gada 29. marts

Martā izlasītais | Aprīļa TBR


Nepagāja ne pusgads, kad es atkal kaut ko rakstu šajā blogā. Success! 

Ja runājam par lasīšanu, tad marts nebija tas labākais mēnesis. Un vispār 2017. gads nav bijis tas labākais lasīšanas ziņā. Jā, goodreads izaicinājums vēsta, ka esmu izlasījusi 31 grāmatu šogad, taču lieta tāda, ka apmēram 20 no tām ir grāmatas universitātei. Turklāt bieži ir dienas, kad pat negribu ķerties klāt kādai grāmatai. Vienkārši negribas. Vai tas ir normāli? Nedomāju vis. Lai nu kā, pamazām kuļos uz priekšu arī ar tiem romāniem, ko izvēlos lasīt pati. 

Starp citu, šajā gadā ar mani kaut kas ir noticis, un pēkšņi man gribas pārlasīt visas grāmatas. Taču, lai nebūtu tā, ka es tikai pārlasu un nelasu neko jaunu, izdomāju, ka varētu šajā gadā pārlasīt 12 grāmatas, kas teorētiski ir viena grāmata mēnesī. 



Martā izlasītais. Dažos vārdos par šo mēnesi: nav labi, bet nav arī TIK slikti. Domāju, ka universitātes lasāmo šeit neiekļaušu, tomēr, ja ir vēlme redzēt šajā sarakstā arī tās, iekomentējiet lejā. 



  1. Amie Kaufmann, Jay Kristoff "Gemina" 4,5/5
  2. Zoe Sugg "Girl Online On Tour" 3/5
  3. Stephanie Perkins "Isla and the Happily Ever After" 5/5
  4. Claudia Gray "A Thousand Pieces of You" 4/5

Aprīļa TBR. Jau nez cik ilgu laiku, kad pienāk mēneša beigas, plānoju nākamajā mēnesī lasīt pēc iespējas vairāk, bet, protams, tas nenotiek. Kur ir palikuši tie laiki, kad es varēju mēnesī izlasīt 15 grāmatas? Lai nu kā, aprīlī beidzot būs brīvlaiks, un varbūt tad es varēšu pieķerties lasīšanai kārtīgāk, lai gan jau tagad jūtu, ka tieši uz brīvlaiku mums uzdos piecus miljonus darbu. 


  1. Rūta Šepetis "Jūras sāļums";
  2. Claudia Gray "Ten Thousand Skies Above You";
  3. Louise Gornall "Under Rose-tainted Skies".






Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru