trešdiena, 2016. gada 1. jūnijs

Maijā izlasītais | Jūnija TBR


Apsveicu visus ar oficiālu vasaras sākšanos! Zinu, ka daudziem vēl ir eksāmeni un sesija, un darbs, bet tomēr ir sākusies vasara, kad būs mazliet vairāk brīvā laika, varbūt kāds varēs vairāk lasīt un rakstīt (es), kāds tieši otrādi pavadīs visu laiku ārpus mājas. Lai nu kā, gada skaistākais laiks beidzot ir klāt un arī man 3 mēnešus nebūs  jāuztraucas par mācībām.




Maijā izlasītais. Man visu gadu liekas, ka es tik maz lasu, ka vairs negribu pavadīt laiku ar grāmatu rokās un ka es nesasniegšu savu 100 grāmatu mērķi, bet katra mēneša beigās atkal un atkal pārliecinos, ka esmu pat mazliet apsteigusi savu mērķi. Lai nu kā, maijā izlasītas dažas labas un dažas ne tik labas grāmatas, kuras varat redzēt zemāk:


  1. Celeste Ng "Everything I Never Told You" 4/5
  2. Markus Zusak "The Book Thief" 5/5
  3. Marissa Meyer "Cinder" 4,5/5
  4. Amanda Hocking "Tidal" 4/5
  5. Jenny Han "To All The Boys I've Loved Before" 4/5
  6. Ally Condie "Reached" 2/5
  7. Hollija Smeila "Geek Girl. No gudrītes par modeli" 4/5
  8. Nicholas Sparks "The Longest Ride" 5/5

Jūnija TBR. Pirmais brīvlaika mēnesis, un, tā kā man nav nekas dižs ieplānots, domāju, ka varētu palasīt tā vairāk. 

  1. Huntley Fitzpatrick "My LIfe Next Door"
  2. Richelle Mead "The Golden Lily";
  3. Richard Flanagan "The Narrow Road to the Deep North";
  4. Miriam Toews "All My Punny Surrows";

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru