ceturtdiena, 2016. gada 30. jūnijs

Jūnijā izlasītais | Jūlija TBR


Labi, es vairs nesaprotu, kā laiks var skriet tik ātri. Ir pagājis jau vesels vasaras mēnesis. M - Ē - N - E - S - I - S. Rodas sajūta, ka neko šajā laikā neesmu izdarījusi, kas, protams, nav tiesa. Pabeidzu skolu, aizbraucu uz Tallinu, atsāku rakstīt (!!!) un sadarīju vēl šo to, taču... Kā man veicās ar lasīšanu? Par to šajā ierakstā. 




Jūnijā izlasītais. Maijā solīju sev, ka jūnijā nu gan es lasīšu, ka izlasīšu vismaz 10 grāmatas (tāds brīnums sen nav noticis un arī šoreiz nenotika), bet nekas nenotiek, kā cerēts. Tomēr es tiešām daudz rakstīju, par ko man ir milzīgs prieks.


  1. Leigh Bardugo "Shadow and Bone" 4/5
  2. Huntley Fitzpatrick "My Life Next Door" 5/5
  3. Richard Flanagan "The Narrow Road to the Deep North" 3,5/5
  4. Даниэла Стил "Зоя" 5/5
  5. Miriam Toews "All My Puny Sorrows" 3,5/5
  6. Marrissa Meyer "Scarlet" 5/5
  7. Richelle Mead "The Golden Lily" 4/5
  8. Leslye Walton "The Strange and Beautiful Sorrows of Ava Lavender" 3,5/5

Jūlija TBR. Negribu atkal cerīgi domāt, ka jūlijā nu gan lasīšu, tomēr jā, es tā ceru. 

  1. Richelle Mead "The Indigo Spell"
  2. Marissa Meyer "Cress"
  3. Marissa Meyer "Winter"

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru