svētdiena, 2014. gada 30. novembris

Novembrī izlasītais | Decembra TBR

Novembris jau galā, NaNoWriMo veiksmīgi (neveiksmīgi) pabeigts, klāt jau apbusēji gan patīkamais, gan nepatīkamais gada mēnesis - decembris. Ko gan esmu padarījusi aizgājušajā mēnesī? Un ko plānoju šajā?

Novembrī izlasītais. Sākšu ar to, ka esmu laikam visbriesmīgākais cilvēks, kam dot lasīšanas mērķus - man bija dotas tikai četras grāmatas, ko jāizlasa, bet es, protams, pieveicu tikai vienu. Great.
  1. Sesīlija Aherna "Ar mīlestību, Rozija"
  2. Pratt Non "Trouble"
  3. Džefs Kinnijs "Grega dienasgrāmata. Suņudienas"
  4. Robs Regers "Emīlija Dīvaine. Aizvien dīvaināk un dīvaināk"
  5. Maikls Grānts "Prom"
  6. John Green "An Abundance of Katherines"
  7. Sūzena Kolinsa "Zobgaļsīlis"
  8. Salla Simuka "Sārta kā asinis"
Decembra TBR. Tuvojas tas gada laiks. Jā, tas pats. Ziemassvētki! Vai lasīšu kādas ar Ziemassvētkiem saistītas grāmatas? Varbūt, varbūt ne, redzēsim. Zinu tikai vienu - man ir daudz plānu.
  1. Rainbow Rowell "Landline"
  2. Rūta Šepetis "Starp pelēkiem toņiem"
  3. Veronika Rota "Sabiedrotie"
  4. Danielle Paige "Dorothy Must Die"

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru