trešdiena, 2014. gada 1. oktobris

Septembrī izlasītais | Oktobra TBR


TBR - To Be Read; ko plāno lasīt

Sveiciens tiem, kas te iegriežas (čau, Kate, jā, es tevi domāju, jo te tāpat neviena cita nav)! Mēs abas izlēmām, ka laiks ir ieviest jaunas tradīcijas, lai nebūtu tikai tagi un recenzijas, bet arī kas citādāks.

Ko gan mēs esam izlēmušas? Ja cilvēki klejo buktūberu pasaulē, visi noteikti zina, ko grasāmies darīt jau pēc nosaukuma. Tātad - katru mēnesi mēs ievietosim atskaiti par to, ko esam izlasījušas tajā laika posmā, kā arī dalīsimies ar to, ko plānojam lasīt nākamajā mēnesī. Protams, grāmatas var mainīties, bet tik un tā.



Kā tas tiks kārtots? Pagaidām ir plānots visu kārtot pēc datuma, tomēr varbūt tas vēl mainīsies.

Septembrī lasītais. Šis mēnesis man bija ļoti lēns un es iestigu ne vienā vien lasīšanas purvā, no kura nespēju izrāpties ārā. Jā, tas laikam ir vasaras lasīšanas maratonu dēļ, it īpaši augustā, kad nedēļas laikā izlasīju 13 grāmatas (to var izlasīt šeit), tomēr šomēnes izlasīju diezgan daudz labu grāmatu. Recenzijas sekos pavisam drīz. :)

  1. Rišela Mīda "Vampīru akadēmija". Vērtējums: 8/10
  2. John Green and David Levithan "Will Grayson, Will Grayson". Vērtējums: 8/10
  3. Marcus Zusak "The Book Thief". Vērtējums: 10/10
  4. Rišela Mīda "Salnas skartie". Vērtējums: 7/10
  5. Rick Riordan "The Last Olympian". Vērtējums: 9/10
  6. Iluta Plotņikova "Salas rēgs". Vērtējums: 2/10
  7. Rick Yancey "The Infinite Sea". Vērtējums: 8/10

Oktobra TBR. Es pavisam noteikti došos uz bibliotēku, tāpēc šajā TBR atradīsies arī kāda no tajā brīdī ņemtajām grāmatām. Tas ir arī iemesls, kādēļ savu "lasīšu" sarakstu taisīšu pavisam īsu un konkrētu. Šis saraksts var arī tikt mainīts, jo nav zināms, vai es tiešam oktobrī to izlasīšu.
  1. Patriks Rotfuss "Vējs vārds". Šo grāmatu es nemaz neceru izlasīt, jo Kate to ienīst, un es to lasīšu vienīgi tādēļ, ka latviešu sabiedrība ir tik lielā sajūsmā. Redzēsim, vai tikšu galā.
  2. Dž. K. Roulinga "Harijs Poters un uguns biķeris". Novembrī man ir šī grāmata jāatdod, tāpēc pabeigt "HP" 4. daļu ir mēneša "must do".
  3. Riks Riordans "The Lost Hero". Septembrī izlasīju 5. daļu, laiks ķerties šai.
  4. Sūzena Kolinsa "Zobgaļsīlis". Tuvojas filma!
Jācer, ka šis būs daudz labāks lasīšanas mēnesis nekā septembris, citādi līdz gada beigām vēl nesasniegšu savu jauno mērķi - 115 grāmatas. :))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru