pirmdiena, 2014. gada 14. jūlijs

Booktube-a-thon: pirmā diena


Ir gandrīz pagājusi pirmā diena manam pirmajam lasīšanas maratonam, un varu teikt, ka esmu diezgan apmierināta ar savu šī brīža rezultātu (ņemot vērā, ka naktī nelasīju vispār un sāku vien šodien ap diviem dienā, jo vakar no Mežparka lielkoncerta atgriezos vien ap vieniem naktī).

Ko esmu paveikusi?
  • Izlasīju Dž. K. Roulingas "Harijs Poters un filozofu akmens";
  • Tiku līdz 100. lapai Dž. K. Roulingas "Harijs Poters un noslēpumu kambaris";
  • Kopumā izlasīju ~400 lpp (kaut vēl vakarā lasīšu, tāpēc skaitlis palielināsies).
Kāds bija šodienas uzdevums? Parādīt TOP3 grāmatas, ko esmu lasījusi tieši buktūberu dēļ.

Šis, ja godīgi, ir diezgan grūts uzdevums, jo visu laiku liekas, ka vai nu visas mājās esošās grāmatas ir lasītas tieši šī iemesla dēļ, vai arī lielākoties visu skatos goodreados. Tomēr mans TOP 3 ir:
  1. Rick Yancey "The 5th Wave". Varu teikt pavisam godīgi - šī ir viena no manām mīļākajām grāmatām, un es zinu, ka tieši tādēļ, ka cilvēki teica daudz labu vārdu par autora stilu un sižetu, un varoņiem, es nevarēju turēties pretim spiedienam un ielādēju grāmatu telefonā. Protams, tagad šī grāmata atrodas arī grāmatu plauktā un tā ir lasīta jau divas reizes (drīz vien arī trešo, jo būs gan filma, gan turpinājums);
  2. Michelle Hodkin "The Unbecoming of Mara Dyer". Buktūberi teica, ka Maras Daieres stāsts ir gaužām baiss un aizraujošs piedzīvojums, un nekad nevar zināt, vai tas, ko lasi, ir patiesība, vai arī autore jau atkal "čakarē" tavu prātu. Un es biju ieintresēta, tāpēc arī šī un tās turpinājums "The Evolution of Mara Dyer" atrodas šajā sarakstā;
  3. Rainbow Rowell "Fangirl". Nedomāju, ja nebūtu sajūsmas internetā, es vispār būtu lasījusi "Fangirl". Jā, pavisam noteikti vislielāko ietekmi un grūdienu deva lasītāji/jūtūberi, un es nevienā vien video esmu dzirdējusi šos vārdus - pati izvēlējusies šo grāmatu es nebūtu. Un esmu pateicīga, ka tā notika!
Nu, Kate, kas tev rādāms?

Redzēsim, ko dos rītdiena un kāds būs rītdienas ieraksts, pagaidām gan tas būs viss!
Došos lasīt tālāk. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru