otrdiena, 2014. gada 15. jūlijs

Booktube-a-thon: pirmā un otrā diena




Sveiki!
 
 
Beidzot arī man jāuzraksta par veikumu Booktube-a-thon pirmajās dienās. Tātad, ko esmu izlasījusi?
 
  • Vakardienas laikā izlasīju "The dead & the gone" by Susan Beth Pfeffer
  • Šodien dažu stundu laikā "izlidoju" cauri "Hugo Kabrē izgudrojums", kas bija pasakaina grāmata. Šīs grāmatas lasīšana booktube-a-thon laikā bija spontāns (bet labs!) lēmums, un šis biezais "bluķis" izsvītro arī dažus izaicinājumus: a) grāmata ar attēliem; b) grāmata ar sarkanu krāsu uz vāka;
  • Otrā diena ir tikai pusē, un es turpināšu lasīt, kad šis ieraksts būs galā.
 
Kas tad bija pirmās dienas udevums? Parādīt TOP3 grāmatas, ko esmu lasījusi tieši buktūberu dēļ.
 
Patiesībā man ir ļoti, ļoti grūti izpildīt šo uzdevumu, jo daudz meklēju vienkārši goodreads.com vai bibliotēkā (vai zvaigznes abc mājaslapā), vai arī - man to iesaka draugi. Piemēram, vienu no manām visu laiku mīļākajām grāmatām - "The Unbecoming of Mara Dyer" - izlasīju tieši Sintijas sajūsmas dēļ. Tomēr es centīšos uzrakstīt top 3 grāmatas, ko lasīt mani pamudināja tieši buktūberi.
  1. Rainbow Rowell "Fangirl". Pirms dažiem mēnešiem bija tāds dīvains laiks: lai kuru video es neskatītos, visur runāja par "Fangirl", un es izlēmu to iegādāties. Jā, arī pati noteikti būtu gribējusi izlasīt šo darbu, bet - paldies, buktūberi, par jūsu sajūsmu pilno grūdienu!
  2. Braiens Selzniks "Hugo Kabrē izgudrojums". Jessethereader tik ļoti daudz runāja par šo grāmatu, ka tas bija vēl viens grūdiens un beidzot es to atradu bibliotēkā.
  3. Veronica Rossi "Under the never sky". Jau atkal redzēju ļoti daudz labu vērtējumu, tāpēc izlēmu to iegādāties.
Kopumā pirmās dienas uzdevums bija tiešām grūts, jo es NEZINĀJU, kuras grāmatas likt šajā sarakstā. Nu, lai jau paliek šīs pašas.
 
Tagad ķeršos klāt otrās dienas uzdevumam. Atrast trīs priekšmetus, kas attēloti uz trim grāmatu vākiem
Šis uzdevums gan ir pavisam viegls! Izvēlēšos no sava grāmatu plaukta!
 
 
- Asniņš
 
 
- Mēness
 
- Kleita
 
Tas arī šodien viss! Uz drīzu redzēšanos! 
 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru