otrdiena, 2014. gada 17. jūnijs

Tags & challenges: Vēl viens grāmatu tags

Kamēr piedalāmies mūsu pašu radītajā izaicinājumā, paralēli recenziju rakstīšanai top jau vairāki tagi. Šis ir viens no tiem. Kate, tava kārta meklēt kādu tagu! :)



1. Vai tev ir konkrēta vieta mājās lasīšanai?
Bija. Es visu laiku lasīju krēsla pie TV, bet tagad krēsls salūza un... Ekh, esmu palikusi bez lasīšanas vietas. :(

2. Grāmatzīme vai nejauši atrasta lapiņa?
Jebkas, ko var ielikt grāmatā! Čeki, bibliotēkas kartiņa, bieži vien konfekšu paīriņi... Un, jā, es zinu, ka tu, Kate, man iedevi grāmatzīmi, bet tik un tā ar to nav pietiekami!

3. Tu vari beigt lasīt jebkurā brīdī vai arī tev vajag pabeigt konkrētu nodaļu, lapu, ainu u.c.?
Es varu beigt jebkurā vietā, tomēr vienmēr cenšos pabeigt nodaļu vai vismaz lapu, jo tā taču dara normāli cilvēki.

4. Vai tu ēd/dzer, kamēr lasi?
Nē. Man nepatīk, ja grāmatā iekrīt drupačas.Reizēm gan gadās iedzert tēju vai sulu, bet tad vienmēr attālums starp krūzi un lapaspusi ir pietiekami liels, lai neuztrauktos.

5. Vari lasīt, kamēr klausies mūziku/fonā rāda TV?
Jā! Es vienmēr lasu grāmatu un klausos mūziku, jo nespēju izbaudīt notiekošo klusumā...

6. Viena vai vairākas grāmatas vienlaikus?
Vienmēr ir vairāk nekā viena (vismaz divas), jo viena ir fiziskā formā, bet otra ir e-grāmata, ko lasu pirms gulētiešanas. Labāk gan gribētu, lai varētu lasīt pa vienai.

7. Lasi mājās vai jebkur?
Jebkur! Skolā, transportā, mājās, parkā... Vienreiz pat gribēju izmēģināt vannā, bet grāmatas palika žēl. :D

8. Lasīt skaļi vai sev prātā?
Kāds arī lasa skaļi? Nezināju. :O

9. Vai tu mēdz izlaist lapaspuses?
Nē. Izņemot "Džeinai Eirai", jo cerēju, ka lasāmviela paliks interesantāka, bet tā nebija.

10. Lauzt muguriņas (vākus) vai saglabāt grāmatu jaunu?
JAUNU! Es esmu gatava nožņaugt cilvēkus, kas ar nolūku BOJĀ grāmatas!

11. Vai tu raksti grāmatā?
Nē, nē, nē! Tagad, kad esam izveidojušas šo blogu, līmēšu grāmatā līmlapiņas, bet nekad NEKAD nerakstu iekšā!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru