sestdiena, 2014. gada 7. jūnijs

Tags & challenges: Daži jautājumi par grāmatām

 
Sveiki!:)
 

 
Sintija teica, ka jāizpilda. Es pildu.;dd
 

 
1. Pirmais teikums grāmatā, ko šobrīd lasi un pēdējais, ko pēdējo pabeidzi!
 
I've been locked up for 264 days."/ "Shatter Me", Thahereh Mafi//
 
Pēdējā, ko pabeidzu, bija Geilas Formenes "If I Stay" un pēdējais teikums joprojām ir:
"Mia?" he asks.
 
2. Vai tu esi sev izvirzījusi mērķi šim gadam/mēnesim? Ja jā, tad kāds tas ir?
Tā kā goodreads lapā esmu aktīva tikai šogad, tad arī janvārī izlēmu, ka šogad jāizlasa 50 grāmatas, tomēr, re, lasu jau 52.grāmatu. Drīz ar Sintiju mainīsim uz 100, ko es plānoju sasniegt ap novembra beigām / decembra sākumu.

3. Nosauc grāmatu, ko visi mīl, bet tev tā nepatīk! Kas tevi traucē?
Nu, šobrīd nāk prātā tikai Patrika Rotfusa "Vēja vārds". Goodreads lapā šīs grāmatas vidējais vērtējums ir 4,5 un visi mani draugi, kuri ir lasījuši, par to ir stāvā sajūsmā, bet es divu janvāra nedēļu laikā knapi aizvilkos līdz 300.lapai. Tobrīd man vēl ļoti gribējās izlasīt šo bluķi līdz galam un ielikt 1 zvaigznīti (lai arī cik smieklīgi tas pēc tam neizskatītos :D), bet tad sapratu, ka nav jēgas sevi mocīt. Nezinu, varbūt man vienkārši nepatika ideja un viss likās pārāk stiepts garumā, bet varbūt arī pie vainas bija ideālais galvenais varonis, kurš visu prot un ir labāks par visiem.
 
4. Tava mīļākā grāmata no šogad izlasītajām?
Pavisam noteikti Džona Grīna "Mūsu zvaigžņu vaina", bet, tā kā šogad vēlreiz pārlasīju Rūtas Šepetis "Starp pelēkiem toņiem", tad varu teikt, ka arī šī grāmata ir viena no manām aaaaaaaall time favourites. Bet, protams, no 51 šogad izlasītaas grāmatas, ir diezgan daudz citu mīļu grāmatu.
 
5. Ja tu vārētu lasīt tikai vienu grāmatu visu savu atlikušo mūžu, kas būtu šī grāmata un kāpēc?
Pirmā doma bija kāda no iepriekšējā jautājumā minētajām grāmatām, bet tad sapratu, ka negribu visu mūžu raudāt. Tad sāku domāt par, piemēram, "Labirinta gūstā" vai "Legend", vai arī "Life As We Knew It", bet tad sapratu, ka šīs ir triloģijas / sērijas, un tādā gadījumā es ļoti pārdzīvotu, ka nespēju lasīt turpinājumus, tāpēc jāizvēlas vien tāda grāmata, kur nav turpinājumu, taču arī tas sagādā problēmas. Vienīgais, kas nāk prātā, ir Reinbovas Rovellas "Fangirl", jo Levī. Vienkārši Levī.
 
6. Nosauc vienu grāmatu, kura tika novērtēta pārāk zemu un kurai tu vēlētos redzēt vairāk lasītāju nekā šobrīd!
Es tiešām nezinu, kā atbildēt uz šo jautājumu. Neviena grāmata nenāk prātā, tāpēc šo jautājumu izlaidīšu.
 
7. Kura grāmatas ekranizācija, tavuprāt, ir pat labāka par pašu grāmatu?
Labāka par pašu grāmatu? Really?! Nu nezinu gan... Man ļoooti patika Sūzenas Kolinsas "Spēle ar uguni" ekranizācija, tomēr es nevaru apgalvot, ka filma bija labāka par grāmatu.
Varu vēl izvēlēties Kasandras Klēras "Kaulu pilsēta", jo filma bija tiešām fantastiska un, manuprāt, aktieri ir izvēlēti burvīgi (bet arī šajā gadījumā, protams, bija ainas, kas man vairāk patika grāmatā).
 
8. Vai tu atceries savu pirmo grāmatu, kuru izlasīji pašas spēkiem?
Šķiet, ka tā bija grāmatiņa ar nosaukumu "Toto un viņa draugu piedzīvojumi".
 
9. Paskaties uz savas mīļākās grāmatas vāciņu. Vai tu var nosaukt visas krāsas, kas uz tām ir?
Vispār man nav mīļākās grāmatas, bet pieņemsim, ka izvēlos šo:
 
Tātad šeit ir zila, balta, zaļa un pelēka krāsa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
10. Kura grāmata tavā "vēlmju" sarakstā ir visilgāk un vai tu domā, ka to kādreiz vispār izlasīsi?
Es jau gadus 3 vēlos izlasīt "Grāfs Monte Kristo", ko iesāku lasīt, kad man bija kādi 14 gadi, bet tad noliku malā. Ļoooti gribu šo grāmatu izlasīt šogad, varbūt pat vasarā.
 
 
 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru