pirmdiena, 2018. gada 26. marts

LAST YEAR'S MISTAKE by Gina Ciocca

Gribēju atrast kaut ko vieglu, kaut ko ļoti ātri izlasāmu, tāpēc, ieskatoties sava telefona e-grāmatu aplikācijā, sāku meklēt, ko gan varētu palasīt. Un ieraudzīju šo grāmatu, kurai arī uzreiz pieķēros. 

Šis ir stāsts par Kelsiju un Deividu, kuri sadraudzējās pirms pirmā vidusskolas gada. Drīz vien viņi bija nešķirami draugi, un viss bija lieliski, līdz negadījums padarīja Kelsiju par skolas lielāko joku. Tāpēc, kad Kelsijas tēvs piedāvāja pārcelties uz dzīvi citā štatā, meitene bija laimīga sākt dzīvi no jauna. Taču no pagātnes neaizbēgsi, vai ne? Pēdējā vidusskolas gada sākumā arī Deivds ar tēvu pārcēlās uz to pašu štatu Deivida vectēva nāves dēļ. Tagad pēc vesela gada klusuma, Kelsijas pagātne atgriežas, un līdz ar to atgriežas arī viņas jūtas pret Deivdu...



Jā, varbūt šī grāmata arī izskatās pēc kārtējās jauniešu drāmas, taču tajā pašā laikā tā bija ļoti viegli lasāma, kaut kas, ko izbaudīt vakarā, kaut kas, par ko nedomāt, bet vienkārši lasīt un drīz aizmirst. Arī tādas grāmatas vajag palasīt ik pa laikam. 

Šī grāmata ir stāstīta no diviem dažādiem laika posmiem. Viena nodaļa ir no "tagadnes" jeb pēdējā vidusskolas gada, un tad ir viena nodaļa no "pagātnes" jeb otrā vidusskolas gada. Ir interesanti sekot līdzi ne tikai tagadnes notikumiem, bet arī tam, kāpēc Kelsija tik ļoti gribēja sākt jaunu dzīvi, aizmirst visu, kas noticis pirms vairāk nekā gada. Ja godīgi, man ļoti patika, kā autore ļāva mazam negadījumam kļūt par tik lielu nesaprašanos, ka Kelsiju pēkšņi visi uzskatīja par meiteni ar nosliecēm uz suicīdu, lai gan tā nemaz nebija. Vispār pēc grāmatas nosaukuma un vāka man likās, ka tā "kļūda" būs saistīta ar to, ka viņa izdarīja kaut ko muļķīgu arī ar Deividu, ko pēc tam nožēloja, bet izrādījās, ka kļūda bija tajā, ko viņa neizdarīja, un tas likās ļoti interesanti, jo lasītājs līdz pašam beigām nezina, kas īsti ir tā kļūda. 

Un kā gan es varu nepieminēt arī Deividu? Viņš bija brīnišķīgs varonis, un es nesaprotu, kā Kelsija neredzēja visu laiku, cik ļoti viņa Deividam patīk. Tāpat man ļoti patika tas, kā autore parādīja Kelsijas puiša Raiena greizsirdību pret Deivdu, lai gan gandrīz visu pēdējo vidusskolas gadu Kelsija centās turēties no kādreizējā labākā drauga pa gabalu. 

Kopumā man grāmata ļoti patika. Tā nav kaut kāda augstākā literatūra, taču tā ir viegli lasāma, interesanta grāmata jauniešiem. Jā, iespējams, es jau esmu tajā vecumā, kad vajadzētu lasīt nopietnākus darbus, bet ziniet? Man vienalga. Pēc visas tās obligātās literatūras, ko uzdod universitātē, gribas vienkārši atslēgties uz mirklīti un izlasīt kaut ko pavisam vieglu. Starp citu, man šķiet, ka pēc šīs grāmatas motīviem varētu uzņemt labu filmu. 


8/10



________________________________________________________________________

Pieseko sociālajos tīklos: 

Instagram: katyakkkv

Newsletter: katefromwonderland

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru