ceturtdiena, 2017. gada 30. novembris

Novembrī izlasītais | Decembra TBR



Atzīstos - es nemaz negribēju veidot šo ierakstu, bet tad iedomājos, ka nevēlos izlaist nevienu mēnesi, lai arī šoreiz izlasīts pavisam maz.





Novembrī izlasītais. Jau novembra sākumā zināju, ka neko daudz šomēnes neizlasīšu, jo vēlējos visu uzmanību veltīt NaNoWriMo, taču biju plānojusi izlasīt kādas 3-4 grāmatas. Well, I failed, tomēr nejūtos par to slikti. Jau gada sākumā, kad vajadzēja uzstādīt Goodreads Reading Challenge, uzliku sev mērķi izlasīt vienu grāmatu, lai neskrietu pēc skaitļiem, bet izbaudītu lasīšanu, pat ja tā būtu viena, divas vai simts grāmatas gadā. Ko tad es izlasīju? Bērnu grāmatu no sērijas, kuru tik ļoti mīlēju kādā 5.-6. klasē. Šo grāmatu gan vēl nebiju lasījusi, tāpēc, ieraudzījusi to Zvaigznes grāmatnīcā pa 2€, uzreiz nopirku. Vispār man gribētos nopirkt visu sēriju. 
  1. Enida Blaitona "Piedzīvojumu upe" 4/5


Decembrī plānotais. Kā parasti, plānu ir daudz. Jau esmu sastādījusi plānotājā sarakstu ar bloga ierakstiem, kas jāievieto, garu gada beigu to-do sarakstu... Šis mēnesis noteikti būs tikpat interesants kā novembris, jo pavisam drīz jau Ziemassvētki, mani gada mīļākie svētki!  


  1. Nikolā Barro "Sievietes smaids";
  2. John Green "Turtles All the Way Down";
  3. Aleksandrs Grīns "Tobago".






Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru