trešdiena, 2017. gada 21. jūnijs

MID-YEAR BOOK FREAK OUT TAG


Ir pagājis jau pusgads no 2017. gada, tad kāpēc neizpildīt kādu tagu?

Pirms sākam, vēlējos padalīties ar nelielu lasīšanas statistiku. Kopumā 6 mēnešu laikā esmu izlasījusi 57 grāmatas, no kurām tikai 24 esmu lasījusi savam priekam, pārējās gandrīz 40 ir universitātē uzdotā obligātā literatūra, kuru šajā tagā neskaitīšu. Tagad sadalīsim šīs 24 grāmatas pa vērtējumiem:


  • 5 zvaigznītes - 11 grāmatām 
  • 4 zvaigznītes - 5 grāmatām
  • 3 zvaigznītes - 5 grāmatām
  • 2 zvaigznītes - 2 grāmatām
  • 1 zvaigznīte - 1 grāmatai

No šīm 24 grāmatām "atkrīt" vēl 6 grāmatas, kuras esmu pārlasījusi, tātad atbildēm uz šiem jautājumiem varu izmantot 18 grāmatas. Nu ko, tagad gan varam sākt.





1. Labākā šogad izlasītā grāmata: 

Šis bija smags lēmums un savā starpā cīnījās 2 brīnišķīgas grāmatas ("Saint Anything" un "By Your Side"), bet lai ir šī:



2. Labākais šogad izlasītais sērijas turpinājums:

Atkal ilgi domāju par 2 grāmatām, tomēr izlēmu par labu Kasandras Klēras "City of Heavenly Fire".


3. Nesen izdota grāmata, ko vēlies, bet neesi paspējis izlasīt:

Ir diezgan daudz tādu grāmatu. Tagad nosaukšu vien 3.


  • "When Dimple met Rishi" by Sandhya Menon 
  • "Eliza and Her Monsters" by Francesca Zappia
  • "Always and Forever, Lara Jean" by Jenny Han
4. Gaidītākā gada otrās puses grāmata:

Īpaši nesekoju tam līdzi, vairāk interesējos par jau iznākušām grāmatām, bet lai ir "Lucky in Love" by Kasie West. 

5. Vislielākā vilšanās:

Par šo jautājumu es arī ilgi domāju. Nav tā, ka šī grāmata man nepatika, es tik un tā tai iedevu apmēram 3,5-4 zvaigznītes, bet es gaidīju TIK DAUDZ VAIRĀK. Visi par to bija tādā sajūsmā, ka es vienkārši jutos vīlusies. 



6. Lielākais pārsteigums:


Biju patīkami pārsteigta, cik brīnišķīga bija šī grāmata.

7. Jauns mīļākais autors:

Šis ir grūts jautājums, jo šogad pārsvarā lasīju sev jau zināmu autoru grāmatas. Beigu beigās starp tiem dažiem izvēlos Stephanie Garber, bet arī Elizabeth Wein ir ļoti laba.

8. Jaunākā simpātija:

 Dorians no Throne of Glass (jā, es šo grāmatu pārlasīju, bet tagad tieši lasu 2.daļu, tā kā domāju, ka var viņu arī pieminēt) un Dakss Millers no By Your Side. 

9. Jauns mīļākais varonis:

Tādu bija pietiekami daudz, un es nevaru izvēlēties tikai vienu. Lai kā man atkal gribētos pieminēt varoņus no Throne of Glass sērijas, es to nedarīšu un minēšu Sidneju no Saint Anything un  Hannu, un Niku no Gemina, kā arī Joanna no Jūras sāļuma. 

10. Grāmata, kuras dēļ raudāji: 

Nemēdzu raudāt grāmatu dēļ.

11. Grāmata, kas padarīja tevi laimīgu:

Lai neatkārtotos, teikšu "Aristotle & Dante Discover the Secrets of The Universe" by Benjamin Alire Saenz. Ļoti mīļa grāmatiņa par divu zēnu draudzību.

12. Mīļākā grāmatas ekranizācija, ko esi šogad redzējis:

Pusgada laikā esmu noskatījusies vien 5 filmas, no kurām viena tikai bija grāmatas ekranizācija - Me & Earl & the Dying Girl -, bet tā pavisam noteikti nelikās laba. Tāpēc pieminēšu 2 seriālus - Confess, kā arī mans mīļotais Shadowhunters. 

13. Mīļākā recenzija, ko esi uzrakstījis šogad:

Par laimi, pēdējā laikā rakstu pietiekami daudz recenzijas, bet izvēlēties vienu ir pārāk sarežģīti. Vieglāk pateikt, kuras recenzijas man ļoti nepatika.

14. Skaistākā grāmata, ko esi iegādājies šogad:

Esmu iegādājusies / saņēmusi diezgan daudz skaistu grāmatu... Ir tik smagi izvēlēties vienu... Macbeth, Jūras sāļums, Gemina, To All the Boys I've Loved Before...

15. Grāmatas, ko vēlies izlasīt līdz gada beigām:

Pašlaik nezinu, kā mans lasīšanas gads ievirzīsies tālāk, tāpēc pieminēšu 5, kuras noteikti vēlos izlasīt:


  • Šarlote Brontē "Džeina Eira"
  • Claudia Gray "Ten Thousand Skies Above You"
  • Tammara Webber "Easy"
  • Sarah J Maas "Heir of Fire"
  • Marie Lu "Champion"



5 komentāri:

  1. Ļoti interesanti izveidots ieraksts! :)

    AtbildētDzēst
  2. Sveika, ļoti foršs ieraksts! Vai es drīkstu aizņemties šos jautājumus savam blogam? :) Un vēl viens jautājums. Lasu tavu personīgo blogu, vai drīkst aizņemties dažus tagus no tevis, ja jā, pieminot tavu blogu vai kādā citā veidā? :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sveika! Protams, ka drīksti :)) Es pati aizņemos idejas no citiem cilvēkiem. ;)

      Dzēst