otrdiena, 2016. gada 1. marts

Februārī izlasītais | Marta TBR


Nu ko, gada īsākais mēnesis ir aiz muguras un tāpat ir arī Grāmatu izstāde (es jau paklusēšu, ka atgriezāmies mājās ar 25 grāmatām) un Oskara pasniegšanas ceremonija (es nevaru, Leo tomēr to dabūja :DD). Ja runājam par izlasīto, tad ļoti priecājos par savu rezultātu, ņemot vērā, ka vairākas no šīm grāmatām bija patiešām ķieģeļu izmērā.



Februārī izlasītais. Februāris arī nāca ar maratonu, šoreiz - Rainbowthon, kur uzdevums bija izlasīt grāmatas, lai beigās sanāk varavīksne. Tur man veicās labi - izlasīju 5 grāmatas. Jā, nav mans labākais maratona rezultāts, taču šajā dzīves posmā man vienkārši fiziski nepietiek laika. Tā nu ķersimies pie izlasītā.

  1. Diāna Gabaldone "Svešzemniece" 5/5
  2. Dace Rukšāne "Mīlasstāsti" 2/5
  3. Gunārs Janovskis "Sõla" 4/5
  4. Jessica Khoury "Origin" 4/5
  5. Joshua Williamson "Birthright, Vol.1" 5/5
  6. Romēns Puertolā "Neparastais ceļojums, kurā faķīrs iestrēga IKEA skapī" 3,5/5
  7. Nicholas Sparks "A Bend in the Road" 4/5
  8. J. K. Rowling "Harry Potter and the Order of the Pheonix" 5/5
  9. Urzula Poznanski "Saeculum" 4/5

Marta TBR. Ņemot vērā, ka marts ir garāks mēnesis un priekšā brīvlaiks, arī plānoju izlasīt mazliet vairāk.

  1. Džesija Bērtone "Miniatūriste";
  2. Richelle Mead "Bloodlines";
  3. Jodi Pocoult "Lone Wolf";
  4. Marie Rutkoski "The Winner's Crime";
  5. Charlotte Bronte "Jane Eyre".

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru