svētdiena, 2015. gada 3. maijs

Aprīlī izlasītais | Maija TBR

Slikts mēnesis, slikti lasu, bad bad bad iu iu iu
Iu
Fuj
Fuj

Jā, tas ir tieši tā, kā es to pateicu tur, augšup, jo šomēnes esmu tik maz lasījusi, ka asaras nāk, palūkojoties uz citu goodreads profiliem. Esmu oficiāli iestigusi lasīšanas purvā, kā es to tagad sākšu dēvēt.



Ko esmu izlasījusi aprīlī? Legit tikai 3 grāmatas izlasītas, jo ne "Antracīts", ne "Nim's Island" nav dēvējamas par īstām grāmatām.
  1. Uldis Neiburgs "Dievs, Tava zeme deg!"
  2. Ojārs Vācietis "Antracīts"
  3. Cassandra Clare "City of Lost Souls"
  4. Wendy Orr "Nim's Island"
  5. Rūta Šepetis "Papīra sapņi"
Maija TBR. Jā, esmu gatava izlīst no purva, es to varu, es to varu! Kā nekā, maijā beidzas skola, UN ir divi lasīšanas maratoni, kas ilgst no 4. līdz 18. datumam (kas mani nogalinās, pavisam noteikti).
  1. Rick Riordan "Percy Jackson" (esmu gatava pārlasīt visu sēriju)
  2. Stephanie Perkins "Lola and the Boy Next Door"

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru