pirmdiena, 2014. gada 8. decembris

BRĪVDIENU LASĪŠANAS MARATONS: kopsavilkums


Nu tā, arī šis maratons ir noslēdzies, un var teikt, ka tas bija diezgan veiksmīgs. Šis gan bija mans pirmais īsais maratons, un varētu teikt, ka man tas pat ļoti iepatikās.
 


 
Ko esmu izlasījusi?
 

  1. Džeimss Bouvens "Ielas kaķis, vārdā Bobs";
  2. Lemony Snicket "A Series of Unfortunate Events: The Carnivorous Carnival";
  3. Jennifer E.Smith "The Statistical Probability of Love at First Sight";
  4. Robert Kirkman "The Walking Dead, Vol.1; Days Gone Bye";
  5. Rūta Šepetis "Starp pelēkiem toņiem";
  6. Ingrīda Karstā "Mīlestība caur Jelgavas liesmām" (50lpp);
Tā kā šis bija tikai 3 dienu maratons, esmu ļoti apmierināta ar savu veikumu, un gaidīšu nākamos maratonus, kas visdrīzāk būs Ziemassvētku brīvdienās.



"A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one."
/ George R.R.Martin

 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru