ceturtdiena, 2014. gada 4. decembris

BRĪVDIENU LASĪŠANAS MARATONS: iepazīšanās


Ir klāt gada pēdējais mēnesis, un tas ir patiešām pārsteidzoši, jo šķiet, ka gads ir paskrējis kā viena nedēļa. Tuvojas arī Ziemassvētki un brīvdienas, bet tajā pašā laikā diezgan daudz stresa skolā, īpaši jau ZPD dēļ.
Okay, kāpēc tad esmu šeit? Klāt ir arī kārtējais lasīšanas maratons! Jā, jā, es neesmu gatava, neesmu... Un tomēr es piedalīšos šajā izaicinājumā un centīšos izlasīt vismaz vienu grāmatu.

Kas šis par maratonu? Tā īstais nosaukums ir "Fifth Annual Holiday Readathon", un tas norisinās visā pasaulē!
Kad tas notiek? 5.-7. decembrī, kas nozīmē, ka ir dotas 3 diennaktis, lai lasītu, cik daudz vai cik maz vien vēlies!
Kas un kā var piedalīties? Piedalīties var ikviens, kurš to vēlas! Vairāk informācijas par šo maratonu var uzzināt šeit.
Ko es lasīšu? Es gan nezinu, cik daudz spēšu izlasīt šo 3 dienu laikā, jo man patiešām, patiešām būtu jāsāk rakstīt ZPD, pēc dažām nedēļām jau priekšaizstāvēšana, bet man ir tikai nosaukums! Ak, Kate, ko tu dari? Lai nu kā, šis ir mans grāmatu saraksts:
  1. Džeimss Bouvens "Ielas kaķis, vārdā Bobs";
  2. Lemony Snicket "A Series of Unfortunate Events: The Carnivorous Carnival";
  3. Jennifer E.Smith "The Statistical Probability of Love at First Sight";
  4. Robert Kirkman "The Walking Dead, Vol.1; Days Gone Bye";
Ko lasīs Sintija?

  1. "Other Worlds";
  2. Dž. K. Roulinga "Harijs Poters un ..." (pagaidām vēl nezinu, vai sākšu lasīt no sākuma, vai turpināšu);
  3. Stefanija Meiere "Klejotāja".


Varu teikt tikai vienu - novēliet mums veiksmi! :)

2 komentāri: