ceturtdiena, 2014. gada 16. oktobris

24 STUNDU LASĪŠANAS MARATONS: iepazīšanās

Jā, es biju uz kādu laiku izgaisusi. Jā, tas ir briesmīgi, bet ko darīt, ja skola mani spiež līdz pat zemei un vēl tālāk?

Mana zemapziņa:
Sintij, tev ir beidzot jāraksta recenzijas.
Es:
Jā, es zinu... Bet ir arī mājasdarbi.
*izmisumā lūkojos apkārt*

Labi. Kāpēc esmu te ieradusies un par ko gan šoreiz runāšu? Kā jau var saprast pēc nosaukuma, runa ir par kārtējo maratonu!



Kas tas ir un ko šis zvērs ēd? Šis ir lasīšanas maratons, kurā 18. oktobrī ir jālasa pēc iespējas vairāk grāmatu.

Ar ko tas atšķiras no iepriekšējiem? Šoreiz ir dotas TIKAI 24 stundas!

Kad tas norisinās? Pēc Latvijas laika -no 18. oktobra 15.00 līdz 19. oktobra 15.00

Kā var piedalīties? Par to var noskaidrot šeit un šeit (šis links man caur datoru nestrādā, bet nezinu, kā tas ir citiem), kā arī viņu oficiālajā facebook lapā.

Kādi ir šī maratona uzdevumi? Lasīt, lasīt, lasīt!

Ko es lasīšu?
  1. Džefs Kinnijs "Grega dienasgrāmata: suņudienas"
  2. Lemonijs Snikets "Nelaimīgo notikumu virkne: viltus lifts"
  3. Hajime Isamaya "Attack on Titan: Volume 3"

... žēl gan, ka tu, Kate, nepiedalies ...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru