piektdiena, 2016. gada 1. janvāris

2015. GADA KOPSAVILKUMS | 2016. GADĀ PLĀNOTAIS



2015...2016... Laiks skrien tik ātri, ka pat nav jēgas par to vairs brīnīties. Arī mēs visi skrienam un virpuļojam visdažādākajos notikumos. 2015. gada sākumā (kas arī bija vislabākais Jaunais Gads manā mūžā) es nemaz necerēju, ka tas izvērsīsies tik lielisks - kļuvu pilngadīga, dalīju prieku ar draugiem vairākās kāzās, ceļoju vairāk nekā parasti, guvu pieredzi, strādājot bērnudārzā, un aizbraucu uz vairākām nometnēm. Bet tas, protams, nebija viss. Bija arī lasīšana (un mazliet rakstīšanas). 

Un tagad šis fantastiskais gads ir noslēdzies, un nu jau esam iesoļojuši nākamajā - 2016. Tas ir jaunu izaicinājumu un apņemšanos laiks, taču man 2016. nesīs arī dažādus piedzīvojumus (un ne mazumu stresa), jo jau pēc dažiem mēnešiem beigšu vidusskolu, tad jau būšu studente... Un ar to visu būs jāapvieno arī lasīšana un rakstīšana...




2015: 

Gada laikā izlasīts daudz labu (un ne tik labu) grāmatu, tāpēc pirmais, par ko runāšu, būs TOP 15 iemīļotākās grāmatas no 2015. gada. Un, ticiet vai ne, tomēr šo sarakstu bija pat grūtāk izveidot, nekā 2014. gada topu, pat ņemot vērā to, ka katru mēnesi pierakstīju kladītē savus TOP 3, lai atvieglotu šo procesu.



Diemžēl ārpus TOP 15 palika tādas grāmatas:

  1. Stepheni Perkins "Anna & the French Kiss" un "Isla and the Happily Ever After";
  2. Jenny Han & Siobhan Vivian "Burn for Burn";
  3. Nicholas Sparks "The Choice";
  4. Kody Kaplinger "The DUFF: Designated Ugly Fat Friend";
  5. Jennifer Niven "All the Bright Places";

Šogad kopumā izlasītas 200 grāmatas. Divreiz vairāk, nekā plānoju lasīt gada sākumā. Noteikti visražīgākais lasīšanas gads manā mūžā. Ko tad ietver sevī šīs grāmatas? 

  • 13 grāmatas, kas biezākas par 500 lappusēm. 700 lapu grāmatas šogad nelasīju. 
  • Izlasītas aptuveni 55'565 lappuses.
  • Vidēji katru mēnesi izlasīju 16,6 grāmatas. Vismazāk izlasīju augustā (8), bet visvairāk izlasīts decembrī ar 25 grāmatām. 
  • Iemīļotāko grāmatu plauktiņā iekļuvušas 27 grāmatas. 
  • 2015. gada mērķis bija pārlasīt 10 grāmatas, taču esmu pārlasījusi vien 5 grāmatas
  • 2015. gada mērķis saistībā ar triloģijām un sērijām bija 7, bet esmu pieveikusi un pabeigusi 12 triloģijas / sērijas.
  • Šogad esmu piedalījusies 4 lasīšanas maratonos (kaut gada sākumā plānoju piedalīties vairāk), kuri kopumā ilguši 24 dienas. Šo dienu laikā izlasītas 30 grāmatas.
  • TBR burciņā no 24 palikušas 7, kuras tad arī vēlos izlasīt 2016. gadā.
  • Jau uz gada beigām izveidoju Grāmatu gadsimtu, kur pagaidām esmu izlasījusi 7 grāmatas.
  • Gada laikā mans plaukts ir pavairojies par 71 grāmatu, no kurām 45 esmu nopirkusi par savu naudu, pārējās bija vai nu dāvinātas vai saņemtas recenzijām. 
  • Šogad esmu noklausījusies 10 audio grāmatas.
  • Esmu izlasījusi 31 grafisko noveli.
  • Un vēl 34 e-grāmatas.
2015. gadā man bija izveidots arī saraksts ar grāmatām, ko vēlos lasīt. Kā man veicās? Čābīgi. 


2016:

  • Izlasīt 100 grāmatas. Jā, zinu, ka tas vairs neizklausās daudz, tomēr es negribu neko minēt. Ja nu ar visu to vidusskolas un augstskolas padarīšanu man vispār nebūs laika / negribēsies lasīt? Tā nu palikšu pagaidām pie 100.
  • Pabeigt 7 triloģijas / sērijas. Kaut arī 2015. gadā izlasīju daudz, joprojām ir daudz tādu triloģiju, kur jāizlasa vien pa pēdējai grāmatai.
  • Pārlasīt 5 grāmatas. Man jau ir sarakstiņš ar grāmatām, kuras noteikti jāpārlasa - lielākoties grāmatas, kuras īsti neatceros. 
  • Izlasīt visas 2015. gadā iegādātās grāmatas (aptuveni 25)
  • Vienmēr kārtīgi apdomāties pirms grāmatu pirkšanas un saprast, vai man tiešām ir nepieciešama konkrētā lasāmviela un vai tā nestāvēs plauktā desmit gadus. 
  • Lasīt tikai tās grāmatas, kuras patiešām vēlos lasīt, un neskriet pēc Goodreads skaitļiem. 
  • Biežāk rakstīt recenzijas šajā blogā, var pat apvienotas. 
  • Vairāk pievērsties stāstu rakstīšanai un izveidot Writing JAR ar uzdevumiem. 
  • Kā arī neliels saraksts ar lasīšanas vēlmēm: 

  1. Ernest Cline "Ready Player One";
  2. Anthony Doerr "All the Bright Places";
  3. Richelle Mead "Bloodlines";
  4. Richard Flanagan "The Narrow Road to the Deep North";
  5. Marissa Mayer "Cinder";
  6. Sara Reasch "Snow Like Ashes";
  7. Laslye Walton "The Strange & Beautiful Sarrows of Ava Lavender";
  8. Morgan Matson "Amy and Roger's Epic DeTour";
  9. kādu no Colleen Hoover grāmatām;
  10. kādu no J. L. Armentrout grāmatām;





LAIMĪGU JAUNO 2016. GADU!


2 komentāri: