sestdiena, 2015. gada 12. decembris

BOOKMAS LASĪŠANAS MARATONS | iepazīšanās



Sveiciens decembrī! Rodas sajūta, ka jau tik sen neesmu šeit neko rakstījusi, lai gan pagājušas tikai aptuveni divas nedēļas. Anyways, šoreiz runāšu par maratonu.





Kas ir Bookmas lasīšanas maratons? Maratons, kuru izveidojusi buktūbere Hails Hearts NYC, un par šo maratonu vairāk var uzzināt šajā video.

Kad notiek maratons? Kā jau var noprast pēc nosaukuma "Bookmas", maratons notiek līdz pat Ziemassvētkiem. Tātad 13.-24. decembris.

Ko es lasīšu? Esmu izveidojusi diezgan lielu TBR sarakstu, jo man ir jātiek cauri patiešām daudzām grāmatām šomēnes, ja vēlos sasniegt savu mērķi, so...

"Illumiane" by Amie Kaufman and Jay Kristoff. Šo grāmatu lasu pašlaik, bet diez vai paspēšu izlasīt līdz rītdienai, tā kā šī grāmata arī iekļūst sarakstā. 

Ja vēl nezināt, par ko ir šī grāmata - būtībā viss notiek 2575. gadā. Tajā rītā Keidija un Ezra sastrīdas, un jau pēc dažām stundām sākas haoss. Debesis "deg" un cilvēki tiek glābti kosmosa kuģos. Mazliet mīlestības, karš, noslēpumi un meli...

Vienīgais, ko varu pateikt, ir tas, ka man jau ļoti, ļoti patīk šī grāmata, rakstīšanas stils ir tik unikāls, aaah.



Joe Hill "Locke & Key, Vol. 2: Head Games" un "Locke & Key, Vol.3: Crown of Shadows". Grafiskās noveles, ko gan citu lasīt maratonā?










Gayle Forman "I was here". Tikai vakar iegādājos un jau izlēmu lasīt. Bet ko gan es varu darīt, ja Jāņa Rozes grāmatnīcā tik labas grāmatas maksā vien 4 eiro? Like... Nu jā, šī ir arī diezgan plāna grāmata, tā ka ceru, ka izlasīšu to diezgan ātri. 

Tātad tas ir stāsts par Kodiju un viņas dzīvi dažus mēnešus pēc viņas labākās draudzenes pašnāvības. 







"Ready Player One" by Ernest Cline. Šo grāmatu vēlos izlasīt jau tik ilgi! Lai nu kā, dabūju šo grāmatu tikai pirms dažām nedēļām, bet pirms tam gribēju lasīt e-grāmatas formātā. Beidzot ir pienācis laiks, yay!










"Dear John" by Nicholas Sparks. Ko tur vēl teikt, tas ir Nikolass :D 












Nu ko, tas šoreiz arī viss. Novēliet man veiksmi maratonā!









2 komentāri:

  1. 'I was here' ir laba grāmata, izlasīju kādu laiciņu atpakaļ. Viegla lasāmviela. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Esmu dzirdējusi diezgan miksētas domas, bet gan jau man arī patiks, vismaz pirmās lapas liekas tīri ok :)

      Dzēst