otrdiena, 2015. gada 14. jūlijs

#Cramathon: kopsavilkums


Tāpat kā visam, arī lasīšanas maratoniem reiz pienāk beigas. No vienas puses tas ir liels atvieglojums pēc bezgalīgas lasīšanas, taču no otras - pārņem nelielas bailes, ka pēc maratona sāksies slinkums, nelasīsi vairs... Lai nu kā, šis bija tikai otrais maratons šogad, kurā piedalījos kārtīgi, nevis kā citreiz:


"O, maratons! Nu gan es lasīšu!"
*pēc pusstundas skatās seriālu*

Labi, tad sāksim ar kopsavilkumu!




Ko es izlasīju #Cramathon laikā? Daudz vairāk, nekā no sākuma plānoju. Un, protams, es atkal ne visai turējos pie TBR :D

  1. Soņa Hartneta "Rēgu bērns";
  2. Sabīne Košeļeva "Rīga - Maskava";
  3. John Lauman "Chew. Vol.1";
  4. Ernest Hamingway "The Old Man and the Sea";
  5. Cath Staincliffe "The Kindest Thing";
  6. Emmy Laybourne "Dress Your Marines in White";
  7. Ieva Melgalve "Bulta, Zvaigzne un Laī";
  8. Anna Skaidrīte Gailīte "Rožukronis";
  9. F. Scott Fitzgerald "The Great Gatsby";
  10. Kasie West "The Distance Between Us";


Patiešām labs rezultāts, ne? Ar nepacietību gaidu nākamo maratonu (TBR TAKEDOWNATHON), kas notiek jūlija beigās :) 

2 komentāri:

  1. Eu, kāpēc man nekas par šo netika paziņots :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jo es nezināju, ka tu gribēsi un varēsi piedalīties... ;(

      Dzēst