pirmdiena, 2014. gada 17. novembris

TMI Book tag


Šķiet, ka jebkurš ir dzirdējis par šo "Too much information" tagu. Beidzot šie jautājumi ir ienākuši ar grāmatu pasaulē un ir radusies taga grāmatu jūtūba versija.



1. Kuram varonim ir labākais stils?
Ja godīgi, es nekad neesmu domājusi par to, ka kādam VISPĀR ir stils. Bet, ja man jāizvēlas, teikšu, ka Katnisai. Lai gan to visu radīja Sinna...

2. Tava grāmatas draudzene/draugs/ieķeršanās?
Persijs Džeksons, Levī/Līvai no "Fangirl", Andrjus no "Starp pelēkiem toņiem", Sems no "Prom", Rons no "Harijs Poters", Augusts Voterss no "Mūsu zvaigžņu vaina", Evans no "The 5th Wave"... Un tā tālāk.
Jā, esmu neizlēmīga.

3. Varonis/ varoņi, kurus kādreiz mīlēji, bet tad sāki tos ienīst?
Bella Svona. Atminoties, cik ļoti es dievināju viņu, ka pat reizēm mēdzu rakstīt viņas vārdu kā savu otro (jā, lūdzu, nesmieties), tagad es nevaru vien uzdot jautājumu: "KĀPĒC?"

4. Biezākā/garākā grāmata tavā plauktā?
Neesmu gan mājās, bet esmu gandrīz pārliecināta, ka biezākā grāmata ir "Klejotāja", bet garākā - "The Bone Season".

5. Smagākā grāmata tavā plauktā?
Lai neatkārtotos, teikšu to, kas ienāca prātā pirmā - "Hollow City". Tā grāmata tiešām ir smaga!

6. Vai tev ir kādi grāmatu plakāti?
Jā, bet labāk gribētu, lai nebūtu (jo ir "Jauns mēness" filmas/grāmatas plakāts)

7. Vai tev ir kādas grāmatas tēmas juvilierizstrādājumi?
Diemžēl vēl nav...

8. Mīļākie grāmatu varoņu pāri?
Percabeth (Persijs un Anabeta no "Persija Džeksona"), Romione (Rons un Hermione no "Harija Potera"), Tiola (Tods un Viola no "Nazis, ko neatlaist"), Clace (Klerija un Džeiss no "Kaulu pilsēta") un tā tālāk, un tā tālāk...

9. Mīļākās grāmatu sērijas?
TOP 3 - "Harijs Poters", "Bada spēles", "Persijs Džeksons".

10. Mīļākais soundtrack no kādas grāmatas ekranizācijas?
Tādu ir daudz, bet vistuvākais sirdij ir no "Spēle ar uguni".

11. Stāsts, kurš tev pietrūkst vai tu gribētu, lai stāsts turpinās?
Noteikti šim var piekrist jebkurš - ikkatra pabeigtā sērija, kas ir tuva, varētu turpināties vēl un vēl, un vēl... Tāpēc šis jautājums ir muļķīgs. Bet, ja man jāizvēlas viens stāsts, es pavisam noteikti ņemu "Hariju Poteru". Tā ir visa mana bērnība.

12. Mīļākais standalone?
"Starp pelēkiem toņiem". Nesaprotu, kā tik daudzi cilvēki nezina šo ģeniālo grāmatu?

13. Kopš kura laika tu lasi grāmatas?
Reiz sen senos laikos, kad man bija pieci gadi, es paņēmu grāmatiņu un sāku lasīt. Nopietni gan sāku lasīt otrajā klasē - "Harija Potera" dēļ (protams).

14. Kurā Cūkkārpas tornī tu esi?


15. Pēc kā tu vērtē labu grāmatu?
Nav konkrētu parametru, pēc kā vērtēt, jo labu grāmatu veido viss kopā un cik lielā mērā tas ir sastopams grāmatā - patīkami, ticami varoņi, interesants, oriģināls sižets, labs izpildījums. Ja nav visu, nav arī labas grāmatas.

16. Mīļākais citāts?
Miljons? Duh.

“I realize now that dying is easy. Living is hard.” 
― Gayle FormanIf I Stay

“But if I'm it, the last of my kind, the last page of human history, like hell I'm going to let the story end this way. I may be the last one, but I am the one still standing. I am the one turning to face the faceless hunter in the woods on an abandoned highway. I am the one not running but facing. Because if I am the last one, then I am humanity. And if this is humanity's last war, then I am the battlefield.” 
― Rick YanceyThe 5th Wave

“How do you rid the Earth of humans? Rid the humans of their humanity.” 
― Rick YanceyThe 5th Wave

“Was it harder to die, or harder to be the one who survived?” 
― Ruta SepetysBetween Shades of Gray

“As he read, I fell in love the way you fall asleep: slowly, and then all at once.” 
― John GreenThe Fault in Our Stars

“Some infinities are bigger than other infinities.” 
― John GreenThe Fault in Our Stars

17. Mīļākais autors?
Džons Grīns, Riks Jensijs, Riks Riordans (jā, es tikko sapratu, ka mani mīļākie autori ir vīrieši).

18. Mīļākais grāmatas vāks?


19. Romantika vai spraigs sižets?
Būtu labi, ja būtu gan viens, gan otrs, jo tad tas būtu perfekts man domātais miksējums.

20. Kur tu ej, kad notiek kaut kas skumjš?
Stūrī raudāt.

21. Cik ilgs laiks tev ir nepieciešams, lai pabeigtu grāmatu?
Tas ir atkarīgs no daudziem faktoriem. No grāmatas biezuma, no burtu lieluma, no ieinteresētības... Lielākoties pabeidzu 3-5 dienu laikā.

22. Cik ilgi tu pārdzīvo par grāmatas notikumiem?
Vienmēr. Vienmēr, vienmēr, vienmēr.

23. Grāmata, kas patīk vismazāk?
Džeimijas Makgvairas "Brīnišķais neprāts". Tā bija pirmā grāmata, ko iedomājos, lai gan varētu nosaukt daudzas, ja padomātu.

24. Kas tevi piesaista kāda varoņa raksturā?
Humora izjūta.

25. Kas tevi nepiesaista kāda varoņa raksturā?
Viss negatīvais. Ļauna izturēšanās, neloģiski lēmumi uc.

26. Iemesls, kādēļ izveidoji blogu?
Es mīlu lasīt grāmatas un vēlos par to pastāstīt citiem. Vēl arī tas, ka pēc pāris gadiem būšu pateicīga par to, ka ko tādu izveidoju, jo tad zināšu, ko domāju, ko lasīju un kā dzīvoju.

27. Nosauc kādu baisu grāmatu!
"Augstskolas ceļvedis"... Hah, labi, ja nopietni, neesmu lasījusi baisas grāmatas.

28. Pēdējā grāmata, kas lika tev raudāt.
"The Book Thief". Vajag paskaidrojumu?

29. Pēdējā grāmata, kurai iedevi 5 zvaigznītes.
"Ar mīlestību, Rozija". Nemaz nebiju domājusi, ka šī grāmata liks man skumt tik ļoti, kā tas notika, jo daudzi teica sliktas lietas par to, kas norisinājās. Bet tādēļ ka es biju tik ilgi lasījusi šo grāmatu un varoņus biju iemīlējusi tik spēcīgi, katrs notikums ietekmēja mani tikpat spēcīgi kā viņus pašus.

30. Kādi ir tavi mīļākie grāmatu nosaukumi?
Pārāk daudz tādu. Lielākoties tādus var atrast manā favorītu plauktiņā, piemēram, "Fangirl" vai "The Book Thief", vai "The 5th Wave", bet ir arī tādi, kuru stāsts man nepatika, bet nosaukums ir interesants, piemēram, "Okeāns ielas galā".

31. Pēdējā grāmata, ko izlasīji.
Maikla Grānta "Prom". Perfekta grāmata, piecas zvaigznītes.

32. Grāmata/s, ko tagad lasi.
Michelle Hodkin "The Unbecoming of Mara Dyer"
John Green "An Abundance of Katherines"

33. Pēdējā grāmatas ekranizācija, ko redzēji.
"If I Stay". Tieši šodien noskatījos un varu teikt - diezgan tuvu grāmatai.

34. Varonis, ar kuru tu vienmēr esi vēlējies parunāt.
Visi? Es nopietni. Jebkurš varonis, kas man kļūst tuvs, rada vēlmie iepazīties tuvāk un izprast visu, ko katrs ir sacījis un darījis.

35. Grāmatu autors, ar kuru tu esi vēlējies runāt.
Džons Grīns. Viņš ir ģeniāls rakstnieks, turklāt, skatoties video jūtūbā, var redzēt, ka sarunas ar viņu nudien nebūtu garlaicīgas.

36. Mīļākais grāmatu našķis.
Kāds ēd lasot grāmatas?! Nē, nē, nē. Nabaga grāmata.

37. Grāmatu pasaule, kādā tu vēlētos dzīvot.
Šī atbilde būs super-klišejiska, bet mana sapņu pasaule ir Harija Potera pasaule. Tā ir vieta, kur ir mana sirds.

38. Grāmatu pasaule, kādā tu nevēlētos dzīvot.
Jebkurā distopiskā pasaulē, jo lai gan  es mīlu tos darbus, es labprātāk ņemtu kājas pār pleciem, ja kāds man piedāvātu doties paralēlajā "Bada spēļu" pasaulē.

39. Pēdējā reize, kad tu smaržoji grāmatu.
Šodien. Sveiki!

40. Dīvaini apvainojumi, ko izmanto varoņi grāmatās.
Jebkurš apvainojums, ko saka "Labirinta gūstā" varoņi. Hei, klunkšķi! Hei, zaļknābi!

41. Mīļākā romantiskā grāmata.
"Mūsu zvaigžņu vaina". Izlasi. Vienkārši izlasi.

42. Vai tu raksti?
Jā. Ar to nodarbojos jau 6 gadus.

43. Mīļākais maģiskais priekšmets.
Zizlis. Ar prieku pieņemtu, ja kādam ir!

44. Tava pozīcija kalambolā?
Tā kā esmu ļoti neveikla bumbas noķeršanā un mešanā, nevarētu būt dzinēja. Tā kā neesmu spēcīga, nevarētu būt arī triecēja. Man ir slikta redze - nē, meklēšanai. Un sargs? Nē. Izskatās, ka es būtu līdzjutēja.

45. Nosauc dziesmu, ko tu spēj savienot ar grāmatu.
"Bada spēles". Es šajā dziesmā saklausu, redzu "Bada spēles"

46. Mīļākais ar grāmatām saistīts chat-up line?
"Did someone just say wingardium leviosa or are you happy to see me?"

47. Vai esi to izmantojis?
Nē, un nedomāju, ka arī izmantošu. :D

48. Mīļākais grāmatu fandoms?
Man ir problēmas - "Harija Potera".


49. Cik tev ir daudz grāmatu?
88. Tikko skaitīju.

50. Ko tu tago?
Lieni, Aneti, Elzu, Māru un tos, kas te vēl ieklīst (vai arī neieklīst).

1 komentārs:

  1. Man jau laikam vairs nav izvēles, ne? :D
    Man patīk tavas atbildes, dažas pat ir smieklīgas.

    AtbildētDzēst