sestdiena, 2014. gada 19. jūlijs

Booktube-a-thon: trešā diena


Trešā diena - labi, teikšu tieši, ka šajā dienā lasīšanai nudien neatlika daudz laika. Ieradās Anete, Kate, tikos ar Māru un devāmies pastaigāties, bet tad vēl kopīgi braucām pie manis. Protams, centos atlicināt kādu laiku grāmatām, bet - nekā.

Ko esmu paveikusi?
  • 150 lpp no Rika Riordana "Percy Jackson & the Olympians: The Titan's Curse"

Kāds bija trešdienas uzdevums? Uzzīmēt/izveidot labāku vāku kādai grāmatai.
Man vajadzēja diezgan ilgi domāt, lai izlemtu, kādu grāmatu "uzlabošu" (vai arī tieši izbojāšu, atšķirībā, kā uz to skatās). Un ko gan es pārveidoju? Jā, tas ir Sāras Šepardes "Mazās, jaukās meles" ("Pretty Little Liars"). Teikšu godīgi, es neesmu liela fane šībrīža oriģinālam un, ja vien es neskatītos seriālu, pavisam noteikti arī nepirktu grāmatas.

 Tāpēc, jā, es izveidoju pirmo, kas ienāca prātā (zinu, ka nav izdevies gluži labi, bet...)

Tas laikam viss trešajai booktube-a-thon dienai. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru