sestdiena, 2020. gada 16. maijs

MOSQUITOLAND by David Arnold

Kad šī grāmata tika publicēta pirms pāris gadiem, daudzi par to runāja, bet es kaut kā nepievērsu tai uzmanību un nepievienoju savam TBR. Un arī tagad nebūtu to izlasījusi, ja nejauši neuzdurtos tai audiogrāmatu programmā, tāpēc arī izdomāju – kāpēc gan nenoklausīties? 

Šis ir stāsts par Mēriju jeb Mem, kā visi viņu sauc,, kura, nejauši uzzinot par savas mātes slimību, aizbēg no mājām un izlemj doties pāri visai valstij uz Ohio štatu, lai satiktu savu māti un beidzot noskaidrotu, kas notiek. 




Teikšu godīgi – man nav pārāk daudz, ko teikt par šo grāmatu, tāpēc šī recenzija būs diezgan īsa. Es šo grāmatu lasīju audiogrāmatas formātā un man tā likās kopumā interesanta, tomēr prātā nepaliekoša, jo, pat pirms biju pabeigusi klausīties, jau biju piemirsusi, kas notika pirms tam. Iespējams, tāpēc, ka klausījos šo grāmatu diezgan ilgi un vienreiz pat iemigu, kas tikai nozīmē to, ka tā nespēja noturēt manu uzmanību diezgan ilgi.
Man patika, ka galvenā varone centās nonākt pie savas mammas un šis būtībā ir stāsts par to, kā viņa no vienas valsts daļas ceļo pāri valstij ar autobusu un kā pa ceļam notiek visdažādākās grūtības, kas bija interesanti.

Kopumā šī grāmata bija diezgan viduvēja. Tā nebija slikta, bet neko pārāk labu par to arī pateikt nevaru. Ziniet, ir tādas grāmatas, kuras liekas vienkārši okay. Tās ne patīk, ne nepatīk, tās ir vienkārši okay. Šī ir viena no tām grāmatām, tāpēc arī ieteikt ar sajūsmu to nevaru, bet arī pateikt kaut ko sliktu par to nevaru. 

5/10

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru